Yuán Wēi Qí (袁微琪)

Rektor Slovenskega Daoističnega Templja Najvišje Harmonije; Daoistični menih; predstavnik 16. generacije Wudang Xuan Wu Pai-a in vodja Wudang Pai Kung Fu šole v Sloveniji - pooblaščen za vzhodno Evropo

Shifu Yuán Lǐ Mǐn (師父 袁理敏)

Daoist in mojster Yuan Li Min je direktor Wudang Sanfeng Kung Fu oziroma Wudang Sanfeng Martial Arts šole ter vodja Wudang Wushu skupine.

Mojster Yuan Li Min je bil rojen v mestu Jingzhou kot Ling Tong Zi. Od otroških let se uči borilnih veščin. Z enajstimi leti je prispel na Wudang kjer je postal učenec mojstra You Xuan De-ja. Po dolgotrajnem resnem in sistematičnem študiju veščin: Wudang Secret Taijiquan, Yin Yang Bagua Zhang, Wudang Meč, Wudang Five Elements Qi Gong in Neidan Gong Fu postane nosilec 15. Generacije naslednikov Wudang Xuan Wu Pai tradicije.

Od leta 1998 poučuje Wudang Kung Fu tudi izven meja Kitajske.

predstavitev v kitajščini:

袁理敏道长,古荆州人氏。武当道教文化研究会副会长。南武当道教协会常务理事。武当三丰武术学校校长、武当武术团团长,享受非物质文化遗产传承津贴。   自幼归宗武当,九三年上山拜师学艺,正式皈依在武当派宗师游玄德道长门下,赐十五代理字辈名【敏】字•灵通。在武当山随师经过多年系统认真的学习道教文化、武当功夫。以勤学苦练,尊师重道态度,受上师厚爱传承。终得其所授。对道教文化、内丹修行、特别是对武当秘传太极拳、阴阳八卦掌、武当剑、武当五形养生功、武当内功心法及道家哲学思想颇有心得。   在武当山耳濡目染,受博大精深的道教文化的熏陶,深知武当功夫与传统文化息息相关一脉相承,道长博览诸经,孜孜不倦的学习丹经道书,不断地向老道长求艺问道,在思想和技艺上有了进一步的认识提高。   至九八年开始随师外出参访讲学。交流过程中积累了不少见识和功夫。九九年在香港举办的世界武术锦标赛上,以一套神秘莫测滴水不漏的武当丹剑技惊全场。让世界武林第一次了解武当功夫。再次访问香港与金庸先生会面展示武当丹剑时,金庸先生赠书致词:“观其剑技,惊佩之至”   袁道长在武当山常参与接待到访的国家领导人、国际友人,和他们交流道家文化与武当功夫、特别是1999年参与接待了国学主席江泽民。广受好评。近十年来多次率团出访到台湾、马来西亚、泰国、香港、澳门、德意法等欧洲诸国。   二零零三年,袁理敏道长整理的教学光碟《武当五行养生功》受到广大武术与养生爱好者的关注和热爱,至今也是最受关注的武当功法之一。   二零零八在武当山年举办的世界传统武术大会上表演比赛,武当拳、剑各项比赛多次茯得金银铜奖!二零一零在武当举办的武当山国际武术养生大会上连获五形养生功太极拳武当剑三个金奖。他所主教的武当山三丰武术学校有来自世界各地的武术爱好者,并且他每年固定时间赴欧洲诸国讲学授技,传播武当功夫与道家思想。   袁理敏道长把弘扬武当文化、武术视为已任,愿为世界人民造福奉献终生。

Shīshū Tián Lǐfāng (师叔 田理芳)

Daoistična nuna in mojstrica Wudang Kung Fu-ja Tian Lifang je nosilka 15. Generacije naslednikov Wudang Xuan Wu Pai tradicije.

Wudangshan (武当山)

je hribovito geografsko območje osrednje Kitajske in se razteza med provincami Hubei, Shaanxi ter Chongqing.

Zaradi strateško pomembne lege so zgodovinska kitajska cesarstva območje vzdrževala kot duhovno središče Kitajske ter Daoizma. Danes je območje zaščiteno (Unesco) ter velja za najobsežnejši samostanski kompleks na svetu.

Wudangshan (武当山) je zibelka ti. notranjih "borilnih" veščin (internal martial arts) ali 内家 / Nei = notranja; Jia = šola, družina.

Wudang Xuan Wu Pai (武当玄武派)

Pismenko Pai (派)lahko prevajamo kot; šola, smer, tradicija, veja, način oz. stil. Izraz bomo lažje razumeli v okviru razumevanja tradicionalnega načina prenosa znanja imenovanega dí pài (嫡派) kar pomeni /neposredna linija porekla; neposredna linija rodu; 见“嫡系 - glejte, potomec/.

Znanje se prenaša preko mojstrovega osebnega poučevanja: Dédào chuánshòu rén qīnzì zhuàn shòu de yīpài (duō zhǐ jìshù, wǔyì) (得到传授人亲自传授的一派(多指技术、武艺))

Wudang Pai (武当派) predstavlja daoističen način duhovnega in telesnega urjenja. Le ta obsega

  • wǔ yì (武艺) – študij borilnih veščin;
  • Yuèqì (乐器) – študij glasbenih instrumentov;
  • Shūfǎ (书法) – študij kaligrafije;
  • Qìgōng (气功) – študij energetskih vaj;
  • Yánjiū gǔdài zhùzuò (研究古代著作) – študije starodavnih zapisov
  • Dàzuò (大作) - meditacijo. /veliko delo/.

Wudang Gong Fu (武当功夫) ali Neijia Gong Fu (内家功夫)

poleg Taijiquana sestavljajo še Xingyiquan, Taiyimianzhang, Xiaoyaozhang, Taiyiqinbu, Baguazhang, Liu He Ba Fa ter nekaj vrst Wudang Qigonga (energetskih vaj), katerih učenja so meniške družine prenašale iz generacije v generacijo.

Wudangshan (武当山) vse do danes ostaja področje, kjer skozi stoletja veščino prenašajo v svoji originalni obliki. Vadba poteka na ortodoksen način. Osnova vadbe je ti. Ji Ben Gong (基本功) ali temeljna/osnovna vadba, ki ustvarja pogoje za resnejše nadaljevanje v katerikoli veji NeiJia Gong Fu.

Danes na Wudangshanu lahko sledimo sledečim Daoistični šolam:

  • Wudang Quanzhen Pai (武当全真派)
    • Wudang Longmen Pai (武当龙门派)
  • Wudang Zhengyi Pai (武当正一道)
    • Wudang Xuan Wu Pai (武当玄武派)
    • Wudang Sanfeng Pai (武当三丰派)
  • Wudang Qingxu Pai (武当清虚派)

Xuán Wǔ (玄武) ali Zhēnwǔ Dàdì (真武大帝)

Skrivnostni bojevnik

Xuan Wu je bil prvotno princ Jing Le iz države v severnem Hebei-u v času Rumenega cesarja. Ko je odraščal, ga je prizadela žalost in bolečina v življenju navadnih ljudi zato se je umaknil v osamo in daoistično kultivacijo duha in dosegel stanje Nesmrtnika.

Xuan Wu je prikazan kot bojevnik v imperialnih oblačilih, njegova levica drži "ročni pečat treh gora", ki je podoben ročnemu pečatu od Guan Yu. Njegova desna roka drži meč, ki je pripadali Lü Dongbin-u, enemu od osmih Nesmrtnikov.Xuan Wu običajno sedi na prestolu. Pod stopalom desne noge ima kačo, pod stopalom leve noge pa želvo. Včasih se ga upodablja zgolj s antropomorfnim simbolom želve in kače. Tretji dan tretjega lunarnega meseca se praznjuje kot njegov rojstni dan.

Zushi Zhāng Sān Fēng (祖師 张三丰)

Za utemeljitelja Wudang Gong Fuja velja daoistični menih Zhang Sanfeng.

Dejstva o njegovem življenju so pičla. Po izročilu je bil daoistični menih, ki je živel v času dinastije Ming, (nekateri avtorji ga postavljajo v čas dinastije Song ali Yuan). Njegovo prvo ime je bilo Zhang Junbao (張君寶). Rojen je bil v kraju Yizou v provinci Liaodong. Po opravljenem nacionalnem izpitu je postal vladni oficir, toda nekaj let za tem, ko se je posvetil daoističnim praksam, je opustil vladno službo in se posvetil duhovni poti. V znak priznanja iz spoštovanja njegove na daoizmu temelječe modrosti, mu je cesar podelil posebno ime Tongwei Xianhua Zhenran.

O življenju Zhang Sanfenga obstaja mnogo legend, najbolj znana med njimi, ki se nanaša na utemeljitev Nei Jia in podlago Taiji Quana. Ta legenda izvira iz njegovega devetletnega obdobja, ki ga je preživel na gori Wudang, kjer se je vsak dan uril v daoistični meditaciji ter borilnih veščinah. Nekega dne naj bi opazoval boj med žerjavom in kačo. Ob opazovanju boja je dojel da daoistična paradigma nudi popoln temelj za razumevanje in prakso celostno uravnotežene borilne (samoobrambne) veščine. Izhajajoč iz tega uvida je Zhan Sanfeng razvil formo trinajstih osnovnih principov in sicer; Ba Men (osem vrat), ki so se navezovale na osem trigramov Ba Gue in Wu Bu (pet korakov), ki so se navezovali na teorijo peterih elementov Wu Xing. Zhang Sanfeng tako velja za utemeljitelja Nei Jia (內家) koncepta notranjih borilnih veščin (ti. Internal Martial Arts).

Tai shiye Zhongshi Wáng Guāng Dé (太師爺 宗师 王光德)

veliki mojster celostnega učenja; nosilec 13. generacije Wudang Xuan Wu Pai-a, - učitelj mojstra You Xuan De-ja

Tai shiye Zhou Gao Xian (太師爺 宗师 周高仙)

veliki mojster celostnega učenja; učitelj mojstra You Xuan De-ja

Tai Shiye Zhongshi Wáng Wéi Shèn (太師爺 宗师 王维慎)

rojen leta 1913. Nosilec 20. generacije Songxi Pai Neijia Quan. Učenec mojstra Li Haotian-a - učitelj mojstra You Xuan De-ja

Tai Shiye Zhongshi Lǚ Míng Dào (太師爺 宗师 吕明道)

veliki mojster celostnega učenja - učitelj mojstra You Xuan De-ja

Shiye Yóu Xuán Dé (师爷 游玄德)

Shiye You Xuan De - veliki mojster Wudang Xuan Wu tradicije.

Od otroštva dalje je vpeljan v osnovne Kung Fu spretnosti. V veščino sta ga vpeljala dedek (游仁山) Yóu Rénshān ter oče (游晋生) Yóu Jìnshēng.
Po dopolnjenem 18 letu je začel s študijem znanih borilnih veščin po vsej Kitajski, pri takrat priznanih kung fu mojstrih. Po srečanju z mojstrom Wang Weizhe-jem, (Wudang Songxi tradicija) se je usmeril in poglabljal Wudang Kung Fu, postal je daoistični duhovnik in se naselil v samostanu na pogorju Wudangshan. Na Wudangshanu je poglabljal veščino z velikima mojstroma Wudang Kung Fu-ja; z Yu Dao Ming-om in Zhu Cheng De-jem.

ShiJie Yuan Wei Rong (師姐 袁微容)

ShiJie Yuan Wei Rong - Lucija Ring-Watkins

predstavnica 16. generacije Wudang Pai Kung Fu v Veliki Britaniji.